Spartacus: War Of The Damned ; Dizi Yorumlama

1 veya 2 yıldır bölümlerini biriktirdiğim diziyi dün açtım izlemeye başladım. Bu gün 1.sezonu bitti bitecek. Evde olmadığım için halamlarda fatih tarfındayım. Diziyi zor zor izliyorum,  bilgisayar külüstür ve 100KB  ile film izlemeye çalışıyorum bir bölüm 1 saatte doluyor.  Gelelim konumuza, dizinin 1. sezonunu internet hızlı olsa 1 günde bitirirdim. Çünkü gerçekten heycanlı ve paha biçilemez aksiyon sahneleriyle çevrili. Fakat cinsel sahneler aksiyon sahnelerinin önüne geçti geçecek.  Gerçekten buzamana kadar izlememekle iyi etmişim çünkü 1 bölümü izledikten sonra 1 hafta beklemek gerçekten üzücü.  Dizi konusunda bir yerde çok sevindim, türkçe dublajı yok iyi ki yok. Türkçe dublaj olsaydı küfürlere sansür konulacaktı neredeyse her bölümü arenada geçen bir dizide, küfür olmaması izleyici kaybettirecektir diye tahmin ediyorum.  Keşke türkiyede'de böyle diziler çıksa, bıktık aşk,komedi,polisiye dizilerden.  Herkese söylüyorum izlemediyseniz muhakkak izleyin. Sonra ki yazımda büyük ihtimalle How I Met Your Mother ile ilgili olacak. Çünkü gerçekten kategorisinin hakkını veren bir dizi.
''Spartacus: War Of The Damned ; Dizi Yorumlama'' Bu yazı; 16 Nis 2013 tarihinde kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?