Önümüze Gelene 100 Tekme!

Ne oldu o eski şakaya?

4. sınıfta, 5.sınıfta yaptığımız, hatta hocalardan yaptığımız için yüzlerce kez azar işittiğimiz şakaya ne oldu? Bilgisayarlar çıkınca, televizyonlar zayıflayınca unutuldu mu?  Sırf o şakayı her teneffüs yapmak için derslerde zil hemen çalsın diye dua ederdik. Şimdilerde, hiç bir önemi kalmadı anlaşılan. Geçenlerde kardeşimin okuluna gittiğimde (3.Sınıfta) bakıyorum sağa sola eskilerden kimse kalmamış. Duyduğum muhabbetlerin birinde  öyle bir konuşma vardı ki okulu hemen terk etmek istedim. Muhabbetin özeti şu "Geçen gün, çıkan oyun var ya hemen korsanını indirdim manyak bir şeymiş. Boşuna para verme." eee ne oldu emeğe saygı? Madem oyunu beğendim git al.  Şimdi sen blog'da paylaşıyorsun diyecek bazı kişiler ben neden paylaşıyorum onu söyleyeyim ilk. Aslında ben oyunların deneme sürümüyle yetinemiyorum. Korsanın da yarısına kadar geldikten sonra beğenirsem gidip alıyorum. Benim gibi olan kişilerinde olduğunu düşünerek paylaşıyorum.

Muhabbet iyice sapmadan konumuza geri sıçrayalım. Eminim ki herkes "Önümüze gelene 100 tekme!" diye bağırıp önüne gelen sağlam bir tekme atmıştır. Ben hiç unutmam 6 erkek 4 kız kankalar gibi ellerimizi yanımızda ki kişilerin omuzuna atarak merdivenden inerken şakayı yapmak isteyip merdivende katliam (Mecaz) çıkarmıştık. Fakat sonra soluğu müdürün odasında almıştık. Müdürde bizi sevdiği için (Köprüden geçene kadar ayıya dayı diyeceksin kavramını kullanıp az yalakalık yapmamıştık.) "Bir daha olmasın" deyip yollamıştı. Şimdilerde o klişe şakanın yapılmaması gerçekten beni üzdü, çünkü az eğlenmemiştik o şaka sayesinde.
''Önümüze Gelene 100 Tekme!'' Bu yazı; 16 Nis 2013 tarihinde kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?