Oyunlara başladık, Defteri kitabı fırlattık!


Hey, hey selam. Şaka maka çok güzel bir başlıkla giriş yaptık yazıya. Aslında genel olarak konuşmaya başlayacağım, inşallah "Ben böyle bir şey yapmam!" deyip rezil etmezsiniz beni. :) Hepimiz biliyoruz ki teknoloji geliştikçe, yenimi yeni oyunlar piyasaya sürülmeye başlandı.  Özellikle grafik bakımından yeni çıkan oyunlar adeta aldı başını götürüyor. Yakında animelerde olduğu gibi başlığı takıp oyuna girecez. ( Sword Art Online :P )

Durum böyle olunca defterler kitaplar raflara gitmeye başladı. Oğlum çalış, büyüyünce işe nasıl girecen diyen büyüklere cevap hazırdı. "Üç kişiden ikisi işsiz, bende ki bu şansla üç kişinin arasına bile giremem!" cevabını alan büyükler, sessizce doğal yaşam alanlarına çekildi. Tabi ki hiç birimiz okuyup iş bulmayacaz demiyoruz ki bırakın azıcık eğlenelim diyoruz.

İş bulduğumuz zaman eğlenebilecez mi? hiç sanmıyorum. Sabah 6'da kalk, gece 12'de gel. Ne oldu? hani eğlenecektik, ben sabah 6'da gittim diyelim, Gece 12'de geldim. Yemek bile yemem doğru vurur kafamı yatarım. Pazar günü tatilimiz olacak orası kesin o günde kadınların temizlik günü. Ne oldu? evden çıktık gezecez. Nereye gidecez peki? arkadaşlarla buluşmaya eee buluştuk ne oldu? bir, elimizde baston yok doğru kahveye genç değiliz gezemicez. Zaten 6 gün canımız çıkmış 1 gün gezip tozsak ne olur. Ertesi gün dağa yorgun oluruz iş yapamayız. Yapamazsak ne olur patronun azarlarını dinleriz.

O değilde konuyu aldım götürdüm dağlara taşlara vurup getirdim. Şimdi biraz parçaları toplayalım, bırakın oyunlarımızı oynayalım büyükler siz eğlenemiyorsunuz diye bizdemi eğlenemeyeceğiz. Açalım cs'yi kurtaralım rehineleri vuralım teroristleri. Ölünce edelim küfrümüzü, gidelim sinemamıza izleyelim filmimizi. Sağımıza bakalım solumuza bakalım yanımızda manitamız yok. Bağlayalım forever aloneye,  arkadaşlarımız teselli etsin. Yazılıda kopya versin, büyük sınavda giren bize girsin. En azından hatalardan ders çıkar bir daha yapmayız. Bu arada okulu bitmeyen herkes genç.

Bu arada fark ettiyseniz 50'li 60'lı yaşlara deyinmedim, deyinseydim takma diş savaşına kadar giderdim can sıkıntısından. :D Hadi kalın sağlıcakla.
''Oyunlara başladık, Defteri kitabı fırlattık!'' Bu yazı; 16 Nis 2013 tarihinde , kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?