Dost Bloglar Bölümü Kaldırıldı.

Merhaba, sitede ki tüm link çıkışlarını kaldırdım. Aslında daha önce kaldıracaktım fakat ücretli link çıkışlarının süresinin bitmesini bekledim. Süreleri bitti ve toplu halde kaldırdım bundan sonra, dost bloglar bölümü olmayacaktır. Buradan herkesi bilgilendiriyorum. Sonra mesaj atıp kaldırmışsın haber vermedin demeyin. Fazla zamanım yok. Bu arada ücretli link satışı devam etmektedir. Siteye çalışma yaptırdıktan sonra, Herhalde satış artacaktır diye tahmin ediyorum. Son olarak da temamdan görsel çalan arkadaşlar. Sizi tebrik ediyorum fakat bundan sonra alttaki metini okuyun öyle çalın, ama o metinde fayda etmeyecektir büyük bir ihtimalle. Olmadı wordpress'e geçer temayı dağıtırım. Kalırsınız yerinizde.
''Dost Bloglar Bölümü Kaldırıldı.'' Bu yazı; 16 Şub 2013 tarihinde kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 6 yorumlu bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. Emirhan Yazındaki logoyu hangi programlamla yaptın söylermisin özel bir programsa sitemden iletişime geçebilirsin. www.ahmetguler.net

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. O Program Bende Var Ama Beceremem Senin Logo Yapmayı :) Sitemde Tanıtım yazısı Felan Yazsan Banada Yaparmısın

      Sil
  3. Ahmet psd bulunca haber veririm sana. :)

    YanıtlaSil