Kusuruma Bakmayın Yazamıyordum!

15 Gündür yazı yazmadığımı fark ettim, aslında şöyle bir yazıyla telafi edeyim dedim. 15 Gündür League Of Legends oynuyordum. Aslında oynamıyordum Türkiye sunucusundan West sunucusuna geçmek için uğraşıyordum. Neden Türkiye sunucusunda oynamıyorsun derseniz, ilk oyunu oynamaya başladığımda beta olarak oynuyordum yavaştan, betadan çıktı sonra west sunucusuna geçtim, o zamanlar çok rahat oynuyordum. Sonra arkadaş ortamı falan edindim daha rahat oynamaya başladım. 2.Sezona kadar bu böyle devam etti. 2.Sezonda okul yüzüne 8 ay ara verdim tekrar oyuna başladığımda ne kadar denesem de, bir türlü hesabıma ulaşamadım biraz araştırdıktan sonra, hesapların Türkiye sunucusuna taşındığını öğrendim. Hadi neyse dedim demez olaydım ne takım kalmış ne arkadaş listesi, bizim arkadaşlar tekrar west'e dönmüşler 0rp (rp oyun parası) olan taşıma kartı 2600rp'ye dönmüş. Yapacak bir şey yok dedim o sıralar üstümde para yoktu. Türkiye sunucusunda oynamaya başladım. İlk botlarla oynadım elimi alıştırdım. Sonra normal bir oyuna girdim, karakter seçme yerinde 2 tane adc olmaz dediler. Salak salak kurallar koyulmuş. Normalde bizim takımla oynarken, 2 adc, 1 ap, 2 tank. Olarak oynardık Fakat illa ki bir tane jungle olacakmış oyunda. Hadi tamam dedim, shaco aldım, lanet olsun almaz olaydım, öyle bir nerf yemiş ki oynanmaz olmuz shaco'da.  Oyun başladı, 2 levelde kule altına atlamaya başladı bizim takım, aynı şekilde karşı takımda. Yok böyle bir oyun etraf beleş kill kokmaya başladı. Karşıda ki anivia takım arkadaşlarına troll yapmaya başladı. Bende sinirlendim ve her troll yaptığı takım arkadaşını öldürmedim. Bu seferde bizim takım "noob" olarak dalga geçmeye başladı. Onuda geçtim ettiği küfürler öyle küfürlerdi ki otursam 1 saat aklıma gelmezdi. Tamam dedim ben geri west'e dönüyorum fakat west'e benim oyuna giriş kullanıcı adım ile biri kayıt olmuş. Bu seferde manuel transfer için beklemeye başladım. 1 Ay sonra yanıt gelebildi işleminiz gerçekleşti. 1 kaç gündür west'te eskisi gibi oynamaya elimi alıştırıyorum. Fakat şunu söylemek istiyorum. Türkiye sunucusunda takım olarak ranked atacaksanız. En kolay oyunu oynarsınız. Hadi kendinize iyi bakın.
''Kusuruma Bakmayın Yazamıyordum!'' Bu yazı; 16 Şub 2013 tarihinde , kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 1 yorumlu bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?