Yeni Oyuna Başlamadan Önce


Selam, bir online oyun mu arıyorsunuz? Kriterlerinize uygun oyun bulamadınız mı? Gelin yeni kriterleri birlikte belirleyelim.

İlk olarak aradığınız oyunda ticaret sisteminin kusursuz olması gerekir, ve oyunda bulunan oyun içi paranın satışının kesinlikle olmadığı bir oyun seçmeniz gerekir. Niye böyle bir şey söylüyorum, hepinizin bildiği oyunlar vardır oyun parasının satışının yapıldığı. Ben metin 2'den bahsedeceğim, PK ve PVP sistemi çok güzel olmasına rağmen ticaret sistemi yerlerde sürünüyor. Onu da geçtim oyunda ki hileler dolayısıyla hile kullanmayan kişiler oyunda belli bir yere gelmeleri zaman alıyor. Onun için seçeceğiniz oyunlarda kesinlikle Metin 2 olmasın.
Diğer bir oyunu da örnek verirsek Knight Online kesinlikle yeni çıkmış oyunların bile PVP sistemini katlayıp bölecek kadar güzel bir PVP sistemi var fakat, oyunda ki Koxp ve Oyun parası satışı olduğu için eski oyuncuların çoğu oyunu bırakmış durumda. Fakat hala firmanın gözünü doyuracak kadar oyuncu kitlesine sahip. Bunun sebebini neredeyse herkesin ilk MMORPG oyunu olmasıyla alakası olduğunu düşünüyorum.

Devam edelim hemen aradığımız kriterlere ne demiştik?  Ticaret sisteminin kusursuz olması lazım. Gelelim diğer özelliklere eğer eliniz FPS oyunlara alışıksa genelde fareyi düşük ayarlarda kullanıyorsunuz demektir. Onun için seçeceğiniz oyunlardan C9'u eliniz alışa ne kadar hızlı fareye çıkarmanızı tavsiye ediyorum. Çünkü oyun tamamen bileğe ve comboya dayalı olduğu için rakibi bir kez bile kaçırmanız. Rakibinizin sizi komboya bağlaması demektir kısacası kaçırdığınız anda karşınızda pro bir oyuncusu varsa artık fareyi bırakıp bir bardak su almaya gidebilirsiniz çünkü yerden kalka bilirseniz şanslı sayılırsınız. Kalka bileceğinizi de sanmıyorum.

Burada ne anlatmak istedik? Eğer MMOFPS oyunlar oynuyorsanız, S2,Wolf Team,Crosfire gibi elinizi hızlı bir fareye alıştırıp MMORPG oyunlara geçmenizi tavsiye ederim. Gelelim oyunumuzun diğer özelliğine benim tavsiye edeceğim oyun türü zindan sistemi olan oyun türleridir. Çünkü takım olmadan oyunda belli bir yerden sonra ilerleyemezsiniz. Neden? çünkü bildiğiniz üzere zindan sistemli oyunlarda zindanın sonunda sizi bir boss bekler ve siz ne kadar level atlarsanız gireceğiniz zindanların leveli de o kadar artar sonuçta ne olur? zindanın sonunda ki boss artık tek başınıza halledemeyeceğiniz bir noktaya gelir ve mecburen bir takım arkadaşı bulmak zorunda kalırsınız. Bu da size küçük bir deneyim kazandırır ve ondan sonra zindan sistemli oyunlara takım arkadaşınız olmadan başlamazsınız.

Burada kadar her şeyi anlamışsınızdır umarım. Şöyle bir özet geçelim. Oynadığımız oyunda kusursuz bir ticaret sistemi olmalı. Eğer MMOFPS oyuncu isek hızlı fareye alışa na kadar MMORPG oyunları oynamamalıyız. Oyun tercihimizi genellikle zindan sistemli oyunlara yöneltmeliyiz. Şimdi yazıyı bitirirken oyun önerisi olarak sizlere C9,Tera,RaiderZ ve Aion'u öneriyorum. Sisteminiz iyiyse şiddetle Tera'yı öneriyorum ve Tera'yı indirecekleri uyarıyorum Tera 29GB'dır eğer uzun süreli oynayacaksanız indirin.

''Yeni Oyuna Başlamadan Önce'' Bu yazı; 16 Nis 2013 tarihinde kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?