Fazla Boş Bıraktık Buraları.

Merhaba, aslında makale başlığından başlayalım. Yazacak fazla konu bulamayınca bilgisayara 5-6 tane oyun indirdim ve bu oyunlar hakkında makaleler hazırladım. Hazırlar hazırlanmaz da sunmak istemedim. Böyle olunca da 22 gün su gibi akıp geçti. Gelelim oyunlara aslında bu aralar bayağı popüler olan, Blacklight Retribution bu oyunların arasında herkes beğendiğini söylese de listemin son sırasında diyebilirim. Diğer biri de Smite bu oyunun makalesini dört gözle beklemenizi tavsiye ederim. Çünkü şuan ki MOBA kategorisi olan oyunlar içinde fark yaratan tek oyun gibi geliyor bana. Her neyse 22 gün bunlarla geçmedi tabi ki işim çıktı bakamadım, blogu güncelleyeceğim dedim unuttum. Film izledim,kitap okudum derken bugüne geldik. Bundan sonra daha sık güncel atma sözü veremem ama her gün bir makale veya 2 günde 1 makale sözü verebilirim.
''Fazla Boş Bıraktık Buraları.'' Bu yazı; 16 Nis 2013 tarihinde kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?