The Mechanic'i İzlediniz Mİ?

Bugün film izleyesim tuttu, bende Jason Statham en sevdiğim oyuncunun filmlerinden biri olan The Mechanic'i açtım, ve izlemeye başladım. Her zaman ki gibi aksiyon sahnesiyle giriş yapan film. Sonraları tam bir zeka küpüne döndü Sherlock Holmes'ün tetikçi olduğunu düşünün. Sürekli plan yaparak verilen görevi yerine getiren Jason, 2.Görevinde ortağı gibi gördüğü bir adamı öldürmek için görev aldı. Soğuk kanlılığını koruyan Jason görevi yerine getirdi. Fakat oğlunu hesaba katmadı, bir süre sonra öldürdüğü adamın oğlunu eğitmeye başlayan Jason, Oğlanın babasının silahını bulmasıyla işler karıştı.

Yukarıda filmden anladığım kadarıyla özetini yaptım, tekrar okuduğum zaman biraz spoiler içerdiğini fark ettim fakat öyle aşırı derecede bir spoiler vermedim. Şimdi asıl konumuza gelirsek The Mechanic filminin oyuncusu olan Jason Statham'ın Cehennem Melekleri ve Cehennem Melekleri 2'de de oynadığını biliyoruz. Peki size bir sorum olacak bu oyuncunun oynadığını filmler neden bu kadar güzel oluyor?   Biraz daha Jason Statham'dan bahsetmek istiyorum. İzleyenler varsa Tetikçi ve Tetikçi 2'de de başrol oyuncusu olan Jason Statham'ın filmlerinde mutlaka cinsel sahneler olduğunu bilmenizi isterim. Fakat cinsel sahnelerin dışında oynadığı filmlerde ki aksiyon sahneleri neredeyse hiç bir filmde bulamayacağınız kadar gerçekçi ve tatmin edici.  

Bahsettiğimiz Oyuncu.
images (1)
''The Mechanic'i İzlediniz Mİ?'' Bu yazı; 16 Nis 2013 tarihinde kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca henüz yorum yapılmamış bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?