Lütfen Çal(ma!)


Merhaba, arkadaşlar bugün sizleri bir şey hakkında bilgilendirmem lazım. Şuan kullanmakta olduğum ve satışı olan temam, Sc v1.2.4 blogkerim.com adlı blog yazarı tarafından kopyalanmış, utanmazmış gibi birde satışa çıkartılmış. Ben böyle insanlara bir şey diyemem fakat, ben hakkımı ararım. Utanmaz birde 50 TL sattığım temayı 20 TL'ye satıyor. Madem tema yapacaksın niye benim bloguma benzetiyorsun, o kadar mı? özenti olmak istiyorsun, eğer istiyorsan logomuda çal tam olsun. Arkadaşlar hiç bir şekilde oradan temayı alan kişiye hakkımı helal etmem, bloga bu düzeni vermek için 3 kişi ile çalışmıştım. Yunus,ilkay,Onur onlara buradan tekrar teşekkür ediyorum. Fakat blogkerim.com'un sahibi o temayı kullanmayı bırakıp satışı durdurmazsa emin ol yazıyı atmadığım forum kalmayacaktır.

''Lütfen Çal(ma!) '' Bu yazı; 1 Şub 2013 tarihinde kategorisine eklenmiş olup Emirhan tarafından yayınlanmıştır. Ayrıca 13 yorumlu bir yazıdır.

Bu Yazı Hakkında Birseyler Demek İstermisiniz ?

  1. O beni dolandırdı ondan sonra satışa sundu Yunus Emre Çelik gerekeni yapacam dedi adam bizim sayemizde hiti 4000 k :/

    YanıtlaSil
  2. Hocam o beni dolandırdı dolandırmasaydı şu an bu yazıyı yazmayacaktınız benim gibi 4 5 kişiyi daha dolandırmış :(

    YanıtlaSil
  3. Anlamazlar emirhan, sen ne kadar böyle yazsanda anlamazlar, çocuk aklı var onlarda.. yazıktır, sinir edici bir durum.
    zamanı var, hepsinin zamanı var benimde temamı çalanlar oluyor hepsinin topuğuna sıkacağım

    YanıtlaSil
  4. Zaten hep böyle kardeşim sadece senden değil benden de çaldığı şeyler var.

    YanıtlaSil
  5. Temayı yapan benmiyim sanıyorsun böyle cocuk gibi buraya yazıp beni rezil ediceksin sanki :D bitek sende var sanki tema:S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne pis adammışsın la sen herkesi dolandırmışsın. :D

      Sil
  6. Temasının header'i Yunus'tan , Sidebar'ı senden , menü altı Ozicab'dan , footer'da benden. Oooh kendi temasını yapmış arkadaş. Ne diyelim artık piyasa bunlarla doldu

    YanıtlaSil
  7. Anca adama hit çekersin başka birşey değil :( Bende aynısını yaptım. Adam bana yorum olarak site hitim 4 K oldu teşekkürler veysel gibi bir yorum attı bu yüzden uraşmana değmez :(

    YanıtlaSil
  8. Kerim satıştan kaldırmış :)

    YanıtlaSil
  9. http://ozgurgorgulu.blogspot.com/ senin tasarımının altını çalmış

    YanıtlaSil
  10. Kerim birde gelip buraya utanmadan yorum yapıyorsun. Mailden bile başkasından aldım temayı demişsin ne yüzsüz herifsin. Veysel ekledim msn'de seni kardeşim.

    YanıtlaSil
  11. Emirhan Kerim Benide Dolandırdı.Bana 10 lira borcu var bende hakkımı helal etmiyorum.Neyse Kardeşim Sevdiğim Takip Ettiğim Bloglar İçin Küçükte olsa bir katkım olsun diye sitemde seni dost siteler bölümüne ekledim. Sitem www.ahmetguler.net

    YanıtlaSil
  12. Yorumlara bakıyorumda yok gereken yapılacak falan filan.Öncelikle şunu söyleyim.Kimse birşey yapamaz.Tamam o sitenin sahibini bende kınıyorum yaptığı yanlış.Fakat unutmayalım ki onun yaptığı yanlış bize kazandıracaktır.Emirhan senin temanı blogkerimde gördüm.Açıkçası üzüldüm çünkü başta senin temayı ona sattığını sanmıştım.İşin aslı farklıymış.Kimse asıp kesmesin burada küçük duruma düşersiniz.İçinizi açacak bir açıklama yapmak isterim.Lise yıllarımdan beridir bu işle uğraşıyorum, biri sizin sitenizden tek kelime kopyalasa dahi Google yakalıyor.Eskisi gibi değil Google senin temanı çalanlardan daha akıllı.Eğer çaldığı temada tek bir kod satırı aynı kaldıysa yani herhangi bir kod satırını değiştirmeden kullanıyorsa, Google o temanın kullanıldığı blogu spam olarak görür.Çünkü tema başka bir blog tarafından kullanılmakta.Bakın sırf bu yüzden tema değiştirmiyorum.Bir tema değiştirmek 4-5 ay yerinde sekmek demektir.Bunu çoğunuz bilmiyorsunuz.Google ziyaretçi göndermez.İndexleriniz silinir.Sadece bloğunuzu takip edenler sayesinde hit alırsınız.Sonra durum düzelir fakat 4-5 ay yerinizde sekersiniz.Değmez.İstediğiniz SEO uzmanına sorun bu böyledir.SEO da uzmanlaşmış kişilerin hepsi size benim anlattığımı anlatacaktır.Bende sorarak öğrendim ve sizlerle paylaşmak istedim.Lafın kısası hiçbirşey için endişelenmeyin.İsteyen çalsın.Bakın bendende çalıyorlar ama sonra backlink olarak bana geri dönüyor.

    YanıtlaSil